Petzl Sequoia SRT Harness, black/yellow, Size 0-2

Tree care seat harness for single-rope ascent techniques
SEQUOIA SRT is a tree care seat harness for ascents on a single rope. It has a ventral attachment point that allows a ZIGZAG or ZIGZAG PLUS mechanical Prusik to be installed with CHICANE and KNEE ASCENT accessories. The extra-wide, semi-rigid waistbelt and leg loops provide comfort for the arborist. It is equipped with DOUBLEBACK PLUS self-locking buckles on the waistbelt and FAST LT PLUS automatic buckles on the leg loops. The gated attachment points allow the user to easily connect a ZILLON or MICROFLIP lanyard, or to install several attachment bridges and accessories directly on the bridge. The harness also facilitates the carrying and organizing of work tools, with multiple equipment loops and retainers for attaching CARITOOL tool holders.

Læs mere
3.250,00  DKK
<span class="tip">Skaffevare<span>Ved modtagelse af din ordre, kontakter vi dig ift. ønsket deadline og bestiller derefter varen hjem til dig.</span></span> SkaffevareVed modtagelse af din ordre, kontakter vi dig ift. ønsket deadline og bestiller derefter varen hjem til dig.

Få et samlet tilbud, ved køb over 5.000 kr.

Varenummer: 94C069BA0Z
  • Gratis support
  • Eget service værksted
  • 30 års erfaring
 

Harness designed for using single-rope ascent techniques: ventral attachment point for installing a ZIGZAG or ZIGZAG PLUS mechanical Prusik with CHICANE and KNEE ASCENT accessories, and a rear buckle for installing a CROLL ventral rope clamp with SECUR shoulder straps.
Built for comfort:
- semi-rigid, wide waistbelt and leg loops for excellent positioning; sculpted and lined with foam padding for comfort during suspension
- two gated attachment points allow the user to easily connect a ZILLON or MICROFLIP lanyard, or to install several attachment bridges (fixed or adjustable) and accessories directly on the bridge (RING, SWIVEL)
- attachment bridge provides lateral mobility
- mobile side attachment points allow the user to follow the orientation of the lanyard during lateral movement
- ventral attachment point has textile bridge to improve comfort when walking
Convenient adjustment:
- waistbelt equipped with self-locking DOUBLEBACK PLUS buckles for quick and easy adjustment
- leg loops equipped with FAST LT PLUS buckles for quick and easy opening and fastening without the need to readjust them, even while wearing gloves. The locking system of the buckle limits the risk of it involuntarily unfastening
- DOUBLEBACK buckles for adjusting the height of the attachment bridge and allowing the arborist to position him/herself comfortably. The buckles have a plastic cover that guarantees locking
Facilitates carrying and organization of tools:
- nine pre-shaped equipment loops with protective sheath
- five slots for CARITOOL tool holder
- two retainers for a carabiner to hold a chainsaw or handsaw
- elastic for attaching a first aid kit
Can be accessorized in order to adapt the harness to its use:
- seat: improves comfort during prolonged suspension
- shoulder straps: connect to the ventral attachment point and the two rear slots on the waistbelt to transfer the load from the waistbelt to the shoulders
Specifications
Attachment points: attachment bridge, gated attachment points, ventral attachment point, side attachment points
Certification(s): CE EN 358, CE EN 813, EAC
Material(s): nylon, polyester, polyethylene, aluminum, steel
Color:black/yellow

Levering og retur


GLS
Light Partner har valgt GLS som primær transportør, da det giver dig den billigste fragt på vores varetyper. Ved ordre på lagervarer inden kl. 16.00 kan vi desuden afsende pakken samme dag, som vi får ordren.

Som erhvervsdrivende kan du vælge levering til døren eller GLS Pakkeshop. Som privatkunde kan du vælge at få leveret til GLS pakkeshop eller til fx. dit arbejde.

GLS pakkeshop er et koncept hvor pakken leveres til en butik nær ved dig - typisk Brugsen, Bilka eller en tankstation. Når pakken er leveret får du en SMS/email og kan afhente pakken når det passer dig (husk ID). På den måde slipper du for at pakken forsøges leveret, når du ikke er hjemme og ender på et lager. GLS pakkeshops har typisk lange åbningstider, så du ikke skal vente en ekstra dag.

Når du afgiver din bestilling, kan du vælge hvilken pakkeshop, du foretrækker. Du præsenteres automatisk for de shops der er tættest på dig - ønsker du en anden, er du meget velkommen til at kontakte os (kan rettes helt indtil pakken afsendes).

Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos transportøren, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Vore transportørers kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Light Partner Aps kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark / GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Light Partner Aps naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS's målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage. 

Fragtmand
Vi tilbyder også fragtmand som fragtform. Pga. dimensioner og/eller vægt på et udvalg af vores varer, kan disse ikke sendes med GLS, og du vil derfor blive præsenteret for forsendelse med fragtmand. Ved ordre på lagervarer inden kl. 14.00 kan vi desuden afsende ordren samme dag, som vi får den.

Retur
Ved online handel på lightpartner.dk har du altid 30 dages fortrydelsesret, uanset om du er forbruger eller erhvervskunde. Det eneste vi forventer af dig, er at du returnerer varen i samme stand, som du modtog den. Returnering sker for din regning og risiko, men kontakt os gerne inden returnering, så kan vi give dig gode råd til forsendelse. På den måde, ved vi også at varen kommer retur, og kan hurtigt tilbagebetale pengene, så snart varen er modtaget. Modtager du mod forventning en defekt vare, sørger vi selvfølgelig for at hjælpe dig uden besvær. Send os blot en mail eller ring, så sender vi typisk en ny vare med det samme.

Kontakt os gerne på mail@lightpartner.dk eller på tlf. 97 26 96 00.

Tryghed og kendskab


Som leverandør af udstyr til teater-, event- og tv-branchen gennem mere end 30 år kommer vores store erfaring dig til gode. Vores forretningskoncept er simpelt: Vi har produkter i højeste kvalitet og gør vores bedste for at yde branchens bedst mulige service.

I vores bygninger på Nr. Lindvej i Herning er de mest servicemindede og dedikerede medarbejdere altid klar til at give en hjælpende hånd. De fleste af vores medarbejdere har været i branchen i mere end 10 år, og ved hvordan, de skal hjælpe dig med at få udført opgaven.

Du er altid velkommen til at kontakte os på 97 26 96 00, hvis du har problemer med lysudstyr eller opsætning, også selvom det er anlæg, som ikke er leveret af Light Partner. Vi er altid glade for at hjælpe dig videre, og denne service er selvfølgelig gratis.

Skulle der opstå problemer udenfor vores normale åbningstider, kan du få fat på os på vores nødtelefon. Den bliver viderestillet til en medarbejder, som vil svare hurtigst muligt - denne service er selvfølgelig også gratis. Vores nødnummer er 70 22 17 21.

Vi håber du finder den ønskede information her på sitet, og hvis ikke, er du meget velkommen til at kontakte os.