Teknisk support
Al support fra Light Partner - uanset kontaktmetode - er selvfølgelig gratis!
Har du spørgsmål til vores produkter eller lignende, er du velkommen til at sende en mail til mail@lightpartner.dk
Jannik
Michael
Jesper
Mads
Teknisk support
Har du brug for teknisk support, er der flere måder at komme i gang på.
1. Send en mail til support@lightpartner.dk - så kontaktes du automatisk af en medarbejder, der ved noget om netop den produkttype, du spørger til. Når du har sendt en email til vores support mail, bør du modtage et automatisk svar om at beskeden er modtaget med det samme. Modtager du ikke denne mail, så kontakt os gerne via telefon, da besked kan være fanget i dit eller vores spamfilter.
2. Ring til os på 97 26 96 00 - så får du en supportmedarbejder i røret, som vil hjælpe dig videre med problemstillingen.
Vores mål for ovenstående punkter, er at du får et kvalificeret svar inden for max 2 timer (Man-tor 9.00-16.30 - fre 9.00 - 15.30). Er problemstillingen meget kompleks, kan selve løsningen tage længere, men så ved du, at vi er på sagen. Udenfor vores normale åbningstid, sigter vi efter at give et svar inden for 24 timer.
Nødsupport
Står du med et problem lige før et show, som skal løses her og nu og ikke kan vente, er du meget velkommen til at fange os på nødtelefonen : +45 70 22 17 21.
Dette nummer stiller videre til en medarbejders telefon, som vil svare hurtigst muligt. Denne service er selvfølgelig også gratis og reserveret til problemer, som ikke kan vente til normal arbejdstid.
Fjernsupport
Har du brug for fjernsupport, så brug denne knap efter aftale med Light Partner support. Tryk på knappen nedenunder og kør filen der kommer frem - så kan vi (efter du har accepteret det på skærmen) fjernstyre din enhed.