AUDAC PRE116 6 Channel stereo preamplifier

The PRE116 is a 6 channel stereo preamplifier containing a variety of input possibilities for microphone and line level audio signals, offering a possibility for a wide range of small to medium sized audio installations in various kinds of applications. It features two balanced mono inputs with phantom power and three band tone control allowing connection of microphones or line level signal sources. The switchable talkover function suppresses background music if a priority signal is present, making it suitable for paging or voice file announcements. The four stereo line level inputs are implemented as a balanced one fitted with XLR connectors and three unbalanced ones fitted with RCA connectors. Hereby, connection possibilities for a wide variety of line level sources is guaranteed. 

Læs mere
Varenummer: 24PRE116
Leverandørens varenr.: PRE116
EAN-nummer: 5414795040526
  • Gratis support
  • Eget service værksted
  • 30 års erfaring
 

Additionally, an integrated Bluetooth receiver (mixed with Ch 3) and 3.5 mm jack connection on its front panel (mixed with Ch 4) are offering convenient wired or wireless connection possibilties for portable and handheld devices including laptops, smartphones and tablets. A priority mute contact suppresses all (nonpriority) music sources in case of contact closure, allowing to link autonomous alarm systems. Input volume control is done using the corresponding rotary dials on the front panel, while the output section features a 6-segment LED VU bar, a master volume control and 2-band tone control. Connections and input or output configurations such as gain adjustment and mono/stereo switching can be done through the provided controls on the back of the device.

Inputs Balanced Microphone Type 2 x Balanced Microphone
Balanced Stereo Type 1 x Stereo Balanced Line
Unbalanced Stereo Type 3 x Stereo Unbalanced Line
Bluetooth receiver (mixed with Ch 3)
Front 3.5mm Jack (mixed with Ch )
Priority mute contact
Outputs Balanced Stereo Type 1 x Balanced Stereo outputs
Inputs Microphone Sensitivity -6 dB ~ -50 dB
Line Sensitivity -20 dB ~ +4 dB
Balanced Microphone EQ High 15 dB (12.5 kHz)
Mid 15 dB (2.5 kHz)
Low 15 dB (80 Hz)
Phantom Power 15 V DC
Outputs EQ Treble 15 dB (2.5~20 kHz)
Bass 15 dB (100 Hz)
Frequency Response (± 3 dB) 20 Hz - 20 kHz
Signal / Noise > 90 dB
THD+N (@ 1 kHz) < 0.05%
Crosstalk (@ 1 kHz) > 70 dB
Power Supply 100 ~ 240 V AC / 50 ~ 60 Hz
Consumption 12 W
Product Features
Dimensions 482 x 44 x 335 mm (W x H x D)
Weight 4,10 kg
Unit height 1 HE
Recommended applications
Education
Hotels
Corporate
Bars & Restaurants
Retail

Levering og retur


GLS
Light Partner har valgt GLS som primær transportør, da det giver dig den billigste fragt på vores varetyper. Ved ordre på lagervarer inden kl. 16.00 kan vi desuden afsende pakken samme dag, som vi får ordren.

Som erhvervsdrivende kan du vælge levering til døren eller GLS Pakkeshop. Som privatkunde kan du vælge at få leveret til GLS pakkeshop eller til fx. dit arbejde.

GLS pakkeshop er et koncept hvor pakken leveres til en butik nær ved dig - typisk Brugsen, Bilka eller en tankstation. Når pakken er leveret får du en SMS/email og kan afhente pakken når det passer dig (husk ID). På den måde slipper du for at pakken forsøges leveret, når du ikke er hjemme og ender på et lager. GLS pakkeshops har typisk lange åbningstider, så du ikke skal vente en ekstra dag.

Når du afgiver din bestilling, kan du vælge hvilken pakkeshop, du foretrækker. Du præsenteres automatisk for de shops der er tættest på dig - ønsker du en anden, er du meget velkommen til at kontakte os (kan rettes helt indtil pakken afsendes).

Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos transportøren, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Vore transportørers kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Light Partner Aps kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark / GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Light Partner Aps naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS's målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage. 

Fragtmand
Vi tilbyder også fragtmand som fragtform. Pga. dimensioner og/eller vægt på et udvalg af vores varer, kan disse ikke sendes med GLS, og du vil derfor blive præsenteret for forsendelse med fragtmand. Ved ordre på lagervarer inden kl. 14.00 kan vi desuden afsende ordren samme dag, som vi får den.

Retur
Ved online handel på lightpartner.dk har du altid 30 dages fortrydelsesret, uanset om du er forbruger eller erhvervskunde. Det eneste vi forventer af dig, er at du returnerer varen i samme stand, som du modtog den. Returnering sker for din regning og risiko, men kontakt os gerne inden returnering, så kan vi give dig gode råd til forsendelse. På den måde, ved vi også at varen kommer retur, og kan hurtigt tilbagebetale pengene, så snart varen er modtaget. Modtager du mod forventning en defekt vare, sørger vi selvfølgelig for at hjælpe dig uden besvær. Send os blot en mail eller ring, så sender vi typisk en ny vare med det samme.

Kontakt os gerne på mail@lightpartner.dk eller på tlf. 97 26 96 00.

Tryghed og kendskab


Som leverandør af udstyr til teater-, event- og tv-branchen gennem mere end 30 år kommer vores store erfaring dig til gode. Vores forretningskoncept er simpelt: Vi har produkter i højeste kvalitet og gør vores bedste for at yde branchens bedst mulige service.

I vores bygninger på Nr. Lindvej i Herning er de mest servicemindede og dedikerede medarbejdere altid klar til at give en hjælpende hånd. De fleste af vores medarbejdere har været i branchen i mere end 10 år, og ved hvordan, de skal hjælpe dig med at få udført opgaven.

Du er altid velkommen til at kontakte os på 97 26 96 00, hvis du har problemer med lysudstyr eller opsætning, også selvom det er anlæg, som ikke er leveret af Light Partner. Vi er altid glade for at hjælpe dig videre, og denne service er selvfølgelig gratis.

Skulle der opstå problemer udenfor vores normale åbningstider, kan du få fat på os på vores nødtelefon. Den bliver viderestillet til en medarbejder, som vil svare hurtigst muligt - denne service er selvfølgelig også gratis. Vores nødnummer er 70 22 17 21.

Vi håber du finder den ønskede information her på sitet, og hvis ikke, er du meget velkommen til at kontakte os.